Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Test is uitgevoerd met een andere voeding van 300W, resultaat: precies zelfde! Als ik de HD van de mobo ontkoppel, dus alleen met voeding, draait ie wel!

Wat moeten we nu concluderen? :-)

Groetjes

Geplaatst:

Kijk, de HD en dvd geven geen reactie met beide voedingen, maar als ik de HD van de mobo ontkoppel zie ik een reactie van de hd, dus het probleem ligt, denk ik, niet aan de voeding maar het mobo.

Geplaatst:

Dan is inderdaad de kans groot dat de controller voor die apparaten stuk is en daarmee is dus mijn conclusie dat het moederbord het best word vervangen.

Nu kun je eventueel proberen om een insteek kaart te kopen om uw HD en CDRom aan te sturen maar dat lijkt me weggegooid geld.

Geplaatst:

Weet je wat pijnlijk is? als ik een nieuw mobo koop en blijkt dat het aan de cpu ligt ;-) want als ik dat ook niet kan uitsluiten durf ik niks te kopen, dan ga ik voor een nieuwe pc.

Geplaatst:

Als het moederbord nog zou werken en de cpu blijkt het probleem te zijn dan zou je op zijn minst een error code moeten krijgen aan de hand van een biepcode of een melding op het scherm.

Daar dit bij u het geval dus niet is kun je er vrijwel zeker van zijn dat het moederbord dood is.

Nu inderdaad een echte zekerhijd heb je nooit met een PC jammer genoeg.

Het enigste wat je eventueel nog zou kunnen doen is de cpu op een ander systeem testen die een dergelijke cpu aan kan natuurlijk.

Als je zo i zo van plan bent om toch een nieuwe pc te kopen ja dan is ook dat een nutteloze inspanning.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.