Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier ben ik weer...

deze keer valt pc uit met blauw scherm met melding:

IRQL_not_less_or_equal

Aangezien ik al meerdere problemen heb gehad zou ik willen vragen of het om de setting van bios / niet geinstaleerde drivers kan gaan. Zouden er standaartsettings in bios zijn die ik beter zou veranderen?

Mijn systeem:

Windows 7 64 bit

Corsair TX series 850W

Asus MB ASUS / AM3 / M4A78T-E / 790GX

AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ

2 x OCZ DDR3 High Performance Memory 2Gb 1600Ghz cl7

NZXT G921-001BK Guardian 921

Geen grafische kaart (mobo heeft een interne HD3300) door andere grafische kaart die ik gebruike wou pc nooit opstarten dus die heb ik er uit gehaald.

Voor geen enkel onderdeel is driver geinstaleerd aangezien het niet lukt ze van bijgeleverde dvd's te instaleren.

Geplaatst:

Sorry die weet ik niet.

Ik ondertussen op blauw scherm nog deze meldingen gehad:

bad_pool_header

..._fault_in_managed_area

Ik heb nu ff mn 1 van de 2 OZC memories er uit gehaalt en tot nu toe geen crash (maar kan nog komen).

Als het door 2 memories komt, hoe kan ik dat dan oplossen?

Geplaatst:

Welk type moederbord heb je?

Als het scherm te vlug weg is om de code te noteren kan je het volgende doen:

Als je het volgende doet blijft het blauwe scherm staan totdat de computer handmatig opnieuw wordt opgestart.

Ga naar start>configuratiescherm>systeem.

klik nu op het tabblad geavanceerd en klik op de knop instellingen bij opstart en herstel instellingen.

Haal nu het vinkje weg bij de computer automatisch opnieuw opstarten

Geplaatst:

tegenwoordig blijft hij wel op blauw scherm staan, maar is sinds je code vroeg niet meer gebeurt dus weetk nie :P.

Asus M4A78T-E, heb nu 2 x 2Gb OCZ cl7 1600Mhz memory maar krijg binnenkort er nog es 2 x 2Gb bij, dus ik zou graag hebben dat pc met deze 8Gb werkt, en voorlopig met de 4Gb.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.