Ga naar inhoud

game toetsenbord

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een vraag, ik wil graag een goed game toetsenbord kopen maar ik zit te twijfelen... ik heb gevonden de g11 van logitech G11 Keyboard

en de razor licosa ofzo xD das deze Razer | Gaming Keyboards | Razer Lycosa? Gaming Keyboard | Buy Online. ik weet echt niet welke ik moet nemen

of weten jullie er misschien nog een van zeker niet boven de 80 euro waar een usb poort opzit, je geluid mee kan besturen en die blauwe blacklight heeft op de toetsen. owja en ik wil graag ook dat je de audio met het toetsenbord kan regelen.;-) en wat vinden jullie van deze muis ? is hij goed om lekker op te gamen? Razer DeathAdder? gaming mouse | 3500dpi 3.5G Infrared Sensor | Ergonomic Right-Handed Design | 1000Hz Ultrapolling? | Buy Online

hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mamba is idd heel duur.

Het hangt ervanaf wat je er wilt voor geven. imperator is ook zeer goed en dat toch voor 50 euro minder dan de mamba.

De DeathAdder is natuurlijk ook zeer goed voor zijn prijs!

Op mijn lijstje staat de Lycosa en de imperator (vind 100 euro te veel voor toetsenbord of muis).

Zelf ben ik geen fan van logitech op welk gebied dan ook dus raad ik het ook niet aan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.