Ga naar inhoud

wit blijvend beeld..doet niets meer

christina63

Aanbevolen berichten

Hallo mensen ,

Zal maar gelijk met de deur in huis vallen ..(sorry ).

Ik heb helaas zoals zovelen opstartproblemen ,maar hij deed het dan toch na 5 minuten een wit beeld gegeven te hebben .

Nu deed ik em aan ..wit beeld ..dan links boven een kader met daarin ....persoonlijke instellingen maken voor ..(mijn naam ) met een lang nr erachter..dan brandschijf E. Wit beeld bleef ..kreeg de pc ook niet meer uit.Helemaal niks .

Heb geen idee wat dit kan zijn,maar dat er iets goed fout is ,is duidelijk .

Is er misschien iemand die dit kent en weet op te lossen???

Bvd...Chris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kweezie...

Bedankt dat je wilt helpen ,maar ik kan die gegevens niet vinden ...kan ook niet kijken want krijg em niet opgestart.Het ging over PC HP merk.

Heb em van ellende maar weggebracht en ze zouden kijken voor herstel ,en ik het slechtste geval ..fabrieksinstellingen....Hij zou vandaag terug zijn ,dus ik ben benieuwd.

In elk geval wel erg bedankt voor de moeite dat je eraan wilde besteden.

groetjes Christina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kweezie..

Had em weegebracht dus ...ze belden dat hij klaar was en dat hij het weer deed.

Ze hadden gescand met een programma dat heet Malware en nog iets ...Zat vol virussen dus en hij draaide nu al meer dan 1 half uur in de winkel,dus ik kon erom komen .

OK ..ik vroeg of hij em es wilde opstarten ,,dat deed hij en ja hoor ...weer dat witte beeld en na ong.3 minuten kwam mijn wallpaper.

Dat vond hij ook wel veel te lang ....mijn wallpaper eraf gehaald....zwart beeldscherm ingesteld,maar resultaat bleef...geen beeld ..althans nu 3 minuten een zwart beeld ipv.wit.

Enigste optie was terugzetten naar fabrieksinstellingen ,omdat hij dacht dat er dan toch wel IETS was bljven zitten.

Ik zag dat ik geen keus had en heb maar ok gestemd...ik ben blij dat ik vroeg of hij em es op wilde starten ,anders had ik dit thuis gehad en erop geleken dat er niets was veranderd .

Nu mag ik er morgen weer om ,en heb ik een lege pc....

Ik laat het je morgen weten hoe hij het doet als ik em terug heb ..ok??/

Doei doei .....christina.

PS..weet jij misschien een goed betaald muziekprogramma waar je muziek kan downloaden??Limewire etc is voor mij de schuldige geweest van mijn pc probleem.Dank je wel ...groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.