Ga naar inhoud

Micro soft power point

bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een nieuwe HP laptop met windows 7.

Nu heb ik iedere keer als ik de computer opstart een schermpje met de volgende tekst : MICROSOFT POWER POINT WERKT NIET MEER , ER WORDT NAAR EEN OPLOSSING GEZOCHT.

Hoe kan ik dit schermpje voorgoed laten verdwijnen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ligt het aan de compatibiliteit, probeer het volgende: Klik met de rechtermuisknop op het programma en klik op "Eigenschappen". Ga nu naar het tabblad "Compatibiliteit". Vink het vakje aan met de tekst "Dit programma in compatibiliteitsmodus uitvoeren". Selecteer daaronder "Windows Vista (Service Pack 2)". Klik op "Toepassen" en vervolgens op "OK". Hopelijk nu opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in het 'configuratiescherm' naar 'onderhoudscentrum' gaat, zie je dan daar die melding ook staan?

In het onderhoudscentrum kun je aangeven of je bepaalde meldingen wel of niet meer wilt zien. Uiteraard haal je dan alleen de melding weg, niet de oorzaak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dus ,ik heb alles bekeken en ik kom nergens meer power point tegen .

Zou het ook kunnen dat dit een programma is dat zae graag willen dat het gebruikt wordt , en dus bij iedere opstart weer naar voren geschoven wordt ,?

En verdwijnt dit op den duur niet als ik de computer een aantal weken in gebruik heb ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.