Ga naar inhoud

Acer Aspire 6935G loopt constant vast ! (net geformatteerd)

Gast lektro

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Nu ben ik hier weer met een probleempje met mijn laptop. Het is zeer moeilijk uit te leggen via tekst wat ik hier ervaar met dit laptopje.

Ik weet niet of het aan de hardware van de laptop ligt...

Ik heb gisteren mijn laptop voor de zoveelste maal geformateerd.

Het probleem is, als ik mijn laptop opstart, deze geen enkel programma meer wilt openen, en de cursor verandert in een "zandloper".

Het lampje op de laptop dat oplicht als hij met iets "bezig" is, licht constant op. Cntr+alt+delete komt er pas na 5 minuten door. En ik kan mij vaag iets herinneren dat het process nt kernel veel cpu opslorpte, maar dit was niet altijd het geval.

Zelfs bij 0% cpu verbruik, ging de laptop van geen kanten vooruit. Nu heb ik net een goede versie van windows 7 erop gezet, om te testen of het aan de versie van win7 lag. Blijkt het dus niet te zijn...

Verder kan ik nog zeggen dat mijn batterij ver op het einde van zen leven is.(Weet niet of dit iets aan de prestaties van de laptop kan veranderen).

Indien iemand mij kan/wil helpen met dit vervelende probleem. Of meer informatie wil. Laat me iets weten, ik zal u zeer dankbaar zijn :-)

Groetjes

ps specificaties staan op mijn profiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.