Ga naar inhoud

Windows update

J.F.Konz

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, dit is mijn eerste keer en hoop voor een oplossing.

De Windows-updates gaan altijd automatisch, ging altijd goed.

De laatste updates verliepen vlot tot het installeren van 2 items:

KB951847 en KB 974417

Windows kan deze twee niet installeren. Het heeft met beveiliging te maken omdat mijn anti-virus direct stopte [NOD32]

bij voorbaat mijn dank,

J.F.Konz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel klik je op "post antwoord" onder het laatste bericht, ofwel klik je op "meer opties" onder het tekstvak voor snel reageren.

Op de pagina die dan opent, kan je je antwoord intikken en als je dan even naar beneden scrollt, zie je de knop "beheer bijlagen".

Klik op die knop en je krijgt een nieuw venster. Blader naar het bestand dat je wil toevoegen aan je bericht en klik dan op "uploaden".

Als het bestand correct opgeladen is, kan je dit zien in de lijst. Als je alle gewenste bestanden hebt opgeladen, mag je het venster sluiten.

De opgeladen bestanden zullen nu vermeld staan in een lijstje onder de knop "beheer bijlagen"

Je kan nu je bericht verzenden of eerst controleren met de knop "voorbeeld".

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Nu weten we over welke upates het gaat.

Kan je ook een afbeelding maken van de foutmelding die je krijgt als je deze updates probeert te installeren?

Kan je ook een afbeelding maken van de geinstalleerde onderdelen van .Net framework? Die kan je vinden in de lijst van programmas in het configuratiescherm. Zorg dat de optie "updates weergeven" aangevinkt staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.