Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Geachte

Sedert een tweetal weken laat mijn pc, meer bepaald mijn pc-scherm me in de steek. Ik start gewoon de pc, het beeld van de blokjes verschijnt en dan valt het beeld weg. Ik heb al de batterijen van mijn toetsenbord vervangen en ook deze van de pc- muis. Ondanks deze veranderingen blijft het beeld op mijn scherm achterwege. Kan het ook zijn dat er zich een batterij achteraan het scherm bevindt? Mijn scherm is een Acer- AL1711.

Ik heb een pc Windows XP Home Edition.

Nog aan toevoegen dat ik na het vervangen van alle batterijen zoals gemeld ik daarna toch één keer volledig gebruik kon maken van mijn pc. Toen ik echter de pc afzette en ik 's anderendaags wou opstarten volgde wat ik hierboven uitlegde. Hopelijk kun je me helpen dit te verhelpen. Ook nog aan toevoegen dat mijn laptop verbonden is met de pc en deze normaal werkt.

Hoogachtend

Guillaume Belaey :ciao:

PC Helpforum moderator bericht:
Email adres verwijderd
aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

gaat het hier nou om een gewone pc of een laptop?

Als het een gewoone pc is plaats dan een keer het scherm aan een andere pc als die het normaal doet dan is het scherm gewoon goed en dan moeten we richting de videokaart gaan denken

• 2 weken later...
Geplaatst:

Geachte

Ik heb uitgevoerd wat je me vroeg. Ik koppelde het scherm van mijn zoon zijn PC aan mijn PC en alles verliep vlot. Het beeld viel niet weg en ik kon gewoon werken. Kan het zijn dat mijn schermbeeld ACER AL1711 binnenin een accu zit. Anders is er iets anders niet in orde. Wat me wel opvalt is dat ik mijn beeldscherm nadien weer aankoppelde en ik af en toe toch beeld krijg maar meestal valt alles bij de start weg

Groeten

Gilles

Geplaatst:

Beste vriend

Dat heb ik reeds uitgevoerd. Wellicht heb ik het niet goed uitgelegd. Mijn excuses daarvoor. Nu ik dit bericht op dit moment intik heb ik weer beeld, maar ik heb een viertal keren moeten herstarten want beeldscherm viel telkens weg. Het zal allicht aan mijn scherm liggen denk ik. Of je soms iemand weet die een tweedehandscherm verkoopt aan een schappelijke prijs mag je me dat mededelen. In ieder geval hartelijk bedankt voor de uitleg en de morele bijstand in verband met dit PC-probleem.

Hoogachtend

Gilles:pcguru: net niet KO:D

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.