Ga naar inhoud

vista update loopt vast

nicky13

Aanbevolen berichten

Mijn dochtertje haar laptop loopt steeds vast tijdens de updates van vista.

Geeft de melding 3 van de 3 updates 0% voltooid en sluit af en start opnieuw op en dan weer hetzelfde liedje.

Kan ook niet verder via veilige modus en ook niet via opstarthestel,herstelt zogezegd wel het probleem start opnieuw op en daar gaan we weer.

Heb dus al vanalles gebrobeerd geef het niet graag op maar word nu toch een beetje wanhopig.

Wie kan mij alstublieft helpen?????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke service pack hebt je?

Sorry nu lijk ik echt wel een leek maar wat bedoel je juist met service pack? Weet je ik heb vorig jaar die laptop gekocht vista automatisch laten installeren,office er op geplaatse en avg anti virus. Kunt u mij aub verder helpen??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start / configuratiescherm / windows update

Selecteert daar de derde mogelijkheid dus niet automatisch.

Als je Vista 32 bits hebt dan deze service pack 2 kiezen

Als je Vista 64 bits hebt dan deze kiezen

Opgelet: het is 475 mb of 754 mb naargelang 32 of 64 bits.

Download het.

Klik erop.

Hou rekening mee dat het zowat 1 uur duurt naaegelang de computer.

Uw computer zal minstens 1 keer worden herstart misschien zelfs 2 keer.

Niks doen gewoon laten doen tot het klaar is.

Als het volledig klaar is dan terug windows update autmatisch zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen bedankt voor de hulp nog enkel één klein probleempje ik geraak niet verder dan mij scherm waar dus opstaat dat de updates bezig zijn en dan sluit de pc af begint opnieuw ik geraak dus niet in mij pc m.a.w ook niet via veilige modus of systeemopstart herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee of dat denk ik toch niet gewoon pc vraagt voor updates en die hebben we gewoon laten lopen en dan ga zo een paar fases door sluit de pc af start opnieuw op en voila je bent weer even op je gemak maar ergens tijdens de updates moet dus iets verkeerd gelopen zijn.

Eerst dacht ik nog dat de pc uitgevallen was (lege accu) maar mij dochtertje beweert zeer zeker van niet want hij was aan het opladen en haar spel van de sims was ook afgesloten???

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.