Ga naar inhoud

Vista vind de Printer hp 960c niet

Gast lattenkliever

Aanbevolen berichten

Gast lattenkliever

Vista ziet de printer niet meer , de driver eruit gehaald en herop gestart , driver er weer op en toch vind hij de printer niet .

Wat kan ik nog meer doen ?

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lattenkliever

Hp960c heeft een usb aansluiting , maar nog bij het aansluiten ervan of de driver handmatig te instaleren vind hij hem nog niet. Testpagina geeft een foutmelding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lattenkliever

wat zou ik dan moeten zien ? veranderd eigenlijk niets .

Alsook als ik op aktie klik krijg ik eerst alleen HELP te zien en niks meer , maar na op beeld en daarna apparaten op verbinding te klikken staat er wel zoeken naar gewijzigde apparaten in het menu AKTIE .

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lattenkliever

ja heb ook al een andere usb poorten gebruikt , maar......nadat ik vandaag de driver geinstalleerd heb in config /printers met de keuze usb 1 werkte hij weer niet , dus ook niet met de keuze usb 2 heb ik eens iets stoms gedaan (in mijn ogen toch) nog eens via de knop Een printer toevoegen hetzelfde gedaan zonder de standaard printer (hp960c)te verwijderen , dus een kopie gemaakt die noemd hp deskjet 960c kopie , en oohhh wonder die werkt wel , begrijp het effe niet jullie wel ????????????

aangepast door lattenkliever
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.