Ga naar inhoud

Thunderbird - Aanpassen schermgrootte?

Loprakso

Aanbevolen berichten

Beste,

In een eerdere discussie die afgesloten werd, had ik het over problemen met de connectie van Thunderbird met de pop3-server.

Dank zij je tussenkomst blijkt dit nu definitie opgelost, waarvoor nog dank.

Maar er stelt zich evenwel een ander probleem.

Het blad is te groot (naar rechts toe)waardoor ik teksten niet volledig kan lezen bij het openen van een mail. Zo kan ik in de Inbox uiterst rechts de data van de mails niet lezen, wat vervelend is.

Zelfs wanneer ik het venster reduceer doet zich het fenomeen voor.

Hoe kan ik hieraan verhelpen? Mijn resolutie is verder perfect, tenzij bij Thunderbird?

Mvg.

Loprakso

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Jürgen,

Een screenshot maken is geen probleem, maar hoe kan ik je een bijlage laten geworden?

Een copie in Office Picture kan niet geplakt worden!

Mvg.

Loprakso

---------- Post toegevoegd om 16:08 ---------- Vorige post was om 16:06 ----------

Beste Angel,

Geen van de 3 tooltjes biedt een oplossing.

Mvg.

Loprakso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Angel,

Hiermede bezorg ik je de screenshot van mijn Inbox bij Thunderbird.

Na het plakken in Paint diende het formaat aangepast te worden om het te kunnen uploaden.

Hierdoor is het rechter gedeelte nog ingekort.

Normaal stopt het beeld daar waar de datum begint. Dus is de schuifbalk onbereikbaar en om sommige brede teksten te kunnen lezen dien ik te klikken op "doorsturen" of "antwoorden".

Mvg.

Loprakso.

ScreenShot - Inbox Thunderbird - 2.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jürgen,

Je uitleg is fantastisch! Hoe ik hieraan niet dacht!

Trouwens, Thunderbird heeft een functie die dit mogelijk maakt.

In de inbox op de gewenste lijn rechts klikken op "bericht openen in nieuw venster".

Het enige vervelende blijft het feit dat je in je "inbox" geen algemeen overzicht hebt, samen met de schuifbalk. Je moet dan wel lijn per lijn openen, zoals hoger vermeld, wat toch ergens wel omslachtig is.

Ik kom terug op een eerdere conversatie wat Thunderbird betreft.

Gedurende weken kon Thunderbird de verbinding maken met de server en sedert vorige week is het terug zover. Regelmatig krijg ik terug de melding: kon geen verbinding maken met pop.skynet.be. Meestal na een dag wachten lukt hem dat wel.

Probleem is dus ogenschijnlijk niet opgelost?

Heb je enig idee?

Mvg.

Loprakso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.