Ga naar inhoud

Thunderbird - Aanpassen schermgrootte?

Loprakso

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Jürgen,

Normaal gezien zijn mijn instellingen voor inkomende en uitgaande mails correct (nagegaan met de helpdesk van Skynet).

Wat de poort betreft, kom ik niet graag aan die instellingen aan. Tenzij jij mij op de weg kan zetten. Want het is zo dat ik nooit zelf een poort heb ingesteld

Inmiddels, mvg.

Loprakso.

---------- Post toegevoegd om 21:02 ---------- Vorige post was om 20:53 ----------

Beste Kweezie Wabitt,

Bij Skynet bevestigen ze mijn instellingen en komen ze tot het besluit dat het aan mijn PC ligt. Daarmee is voor hun de kous af.

Nu moet ik wel toegeven dat vroeger, wanneer ik nog Outlook Express 6 gebruikte, dit zich nooit heeft voor gedaan..

Anderzijds, is het wel zo dat ik nu, als test, Outlook Express 6 niet meer aan de praat krijg.

Het programma geeft steeds foutmeldingen. Ik ben er niet verder op ingegaan bij gebrek aan tijd. Maar zou het kunnen dat er een oorzakelijk verband is.

Graag je mening en mvg.

Loprakso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie Wabitt,

Bij Skynet bevestigen ze mijn instellingen en komen ze tot het besluit dat het aan mijn PC ligt. Daarmee is voor hun de kous af.

Het is niet omdat de instellingen voor je mail juist staan dat je aan je mailbox kan. Als de server even niet bereikbaar is, mogen je settings goed staan dan kom je er toch niet in. Als er ergens onderweg een routering fout staat, krijg je hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jürgen,

In het tabblad Verbindingsinstelligen heb ik 4 onderrubrieken, nml.

- 1 -Geen proxy;

- 2 -Proxyinstellingen voor dit netwerk automatisch detecteren;

- 3 -Handmatige proxyconfiguratie;

- 4 -URL voor automatische proxiconfiguratie.

Enkel -1 is aangevinkt.

De SSL-proxy onder -3 dus niet.

Volstaat je dit antwoord?

Mvg.

Loprakso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jürgen,

Bij mijn Beveiligingsinstellingen is de rubriek Verbindingsbeveiliging niet actief. Deze omvat STARTTLS en SS/TLS.

Dit geldt eveneens voor de rubriek "Beveiligde authenticatie gebruiken".

Verder zie ik geen andere instellingen.

Toeval of niet, Thunderbird werkt al 10 dagen perfect, zelfs in het week-end tijdens hetwelk het inlogprobleem zich meestal stelde. Ik kan mij niet inbeelden dat het aan de server (Skynet) zou liggen. Of toch?

Mvg.

Loprakso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.