Ga naar inhoud

probleem beeldscherm

jeanjulia

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb de drivers gedownload en geinstalleerd met helaas nog altijd hetzelfde resultaat.

Ik had trouwens al een vermoeden dat de drivers overeenkwamen met diegenen die er al op stonden (de datums waren hetzelfde, nl 13/05/05).

Ik heb indertijd als de computer gekocht is ook al minstens 25 mails verstuurd naar Acer en IISONIC met als gevolg dat de ene het op de andere steekt en zonder een oplossing te bieden voor het probleem.

Na alles vind ik het niet meer opportuun nog verder te zoeken naar het probleem temeer daar ik het gerust kan vinden op de manier waarop ik nu werk, want of ik nu moet afsluiten in slaapstand of niet komt voor mij ophetzelfde neer.

Slaapstand heeft dan nog het voordeel dat ie de volgende keer sneller opstart.

Dus beschouw deze vraag dan maar als opgelost.

Toch wil ik niet nalaten U hartelijk te bedanken voor de eventuele oplossingen die U mij geboden heeft.

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok voor IISonic.

Maar als ik het goed voor heb zit bij Acer het grafisch gedeelte bij ingebouwd op het moederbord en dan zou het probleem misschien daar liggen.

Maar dan begrijp ik nog altijd niet waarom ik hetzelfde probleem krijg met een andere PC waar dat niet het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.