Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb de drivers gedownload en geinstalleerd met helaas nog altijd hetzelfde resultaat.

Ik had trouwens al een vermoeden dat de drivers overeenkwamen met diegenen die er al op stonden (de datums waren hetzelfde, nl 13/05/05).

Ik heb indertijd als de computer gekocht is ook al minstens 25 mails verstuurd naar Acer en IISONIC met als gevolg dat de ene het op de andere steekt en zonder een oplossing te bieden voor het probleem.

Na alles vind ik het niet meer opportuun nog verder te zoeken naar het probleem temeer daar ik het gerust kan vinden op de manier waarop ik nu werk, want of ik nu moet afsluiten in slaapstand of niet komt voor mij ophetzelfde neer.

Slaapstand heeft dan nog het voordeel dat ie de volgende keer sneller opstart.

Dus beschouw deze vraag dan maar als opgelost.

Toch wil ik niet nalaten U hartelijk te bedanken voor de eventuele oplossingen die U mij geboden heeft.

Dank

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Toch wel vreemd van Acer want juist omdat het recente datum was had ik voorgesteld om de nieuwe drivers te downloaden.

Ik heb het gedownload en het is inderdaad 13/05/2005 terwijl ze vermelden 14/01/2009

Geplaatst:

Nog eens getest met Hyperion Pro Driver maar nog altijd hetzelfde resultaat.

Ik denk trouwens dat het een zuiver schermprobleem is want ik heb het scherm eens aangesloten op een andere PC met gans andere grafische componenten en ook dan krijg ik hetzelfde resultaat.

Geplaatst:

Dat denk ik nu juist niet want het verschijnsel dat ik beschreven heb heeft hij al van de eerste dag dat ie gekocht is, wat trouwens de reden was dat ik toen al die mailtjes gedaan heb naar de respectievelijke constructeurs.

Geplaatst:

Scherm is terug naar de fabrikant geweest (even nadat de PC gekocht was) en is mij terugbezorgd met de melding dat er niets mee mis was.

Dat was trouwens ook de reden van al die mailtjes overenweer tussen Acer en IISonic maar helaas zonder resultaat.

Geplaatst:

Ok voor IISonic.

Maar als ik het goed voor heb zit bij Acer het grafisch gedeelte bij ingebouwd op het moederbord en dan zou het probleem misschien daar liggen.

Maar dan begrijp ik nog altijd niet waarom ik hetzelfde probleem krijg met een andere PC waar dat niet het geval is.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.