Ga naar inhoud

een vast lopende trage pc

henk253

Aanbevolen berichten

toen ik 2 tekeningen weg deed naar de prullebak gaf cpu 100% aan door Mcshield.exe

Even later weer 100% dit was PctsSvc.exe

toen ik oude bestanden weg ging gooien liep me pc vast cpu gaf wel 100% aan maar kon hem niet openen, toen ie open ging gaf deze Mcshield.exe system aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mcshield.exe is het McAfee Virus schield. Elke beweging of bewerking van bestanden wordt gescand door McAfee en daardoor "hangt" je pc telkens even.

PctsSvc.exe is van Spyware doctor.

Waarschijnlijk kan je dit oplossen door het "finetunen" van de scan-instellingen van McAfee en Spyware Doctor.

Ik gebruik echter geen van beide programma's en veel praktische hulp kan ik dus niet geven maar als je alle instellingen overloop en je gezond verstand gebruikt, kom je al een heel eind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb McAfee nooit gebruikt en kan dus weinig gerichte informatie geven maar kijk eens bij de instellingen voor het scannen (wat, wanneer, hoe,..).

Anders een andere virusscanner proberen.

Ik gebruik al jaren AVG free en als die een systeemscan uitvoert, merk je wel dat alles wat trager reageert maar "hangen" is nog nooit gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb geprobeerd om een mail te sturen naar McAfee maar dat lukte niet dat werkte niet.

Toen heb ik avast weer gedownload en geinstalleerd, heb me McAfee uit geschakeld en ben toen weer gaan starten.

Dit ging al beter maar bleef maar meldingen houden van McAfee.

Dus die heb ik nu verwijderd.

En nu loopt me pc weer heel snel, de site van me vrouw die eerst heel lang duurde dat hij open ging en laatstaan dat ze word wou openen dat duurde ook wel 2 min.

Nu niet start op van mijn site uit in 55sec en word in 10 sec.

dus ik ga er nu van uit dat het opgelost is

Mensen bedankt voor de goede hulp en snelle reactie`s

Bedankt

grt

henk253

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.