Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ga een nieuwe game pc kopen in ieder geval dat ben ik van planxD mijn budget is 1100 euro ongeveer dan. dit is wat ik heb gemaakt

Azerty wat denken jullie ervan ? is dit goed zo of kan ik zonder mijn prijs erg te verhogen een betere pc krijgen. de kast ga ik niet vervangen ik weet dat hij duur is maar ik wil hem gewoon:D

bedankt

Geplaatst:

Je samenstelling is opzich zeker niet slecht, alhoewel ik toch voor een i5 750 zou gaan, i.c.m. een Asus P7P55D-E. Dit moederbord heeft o.a. USB 3 en SATA 3 aanboord, veel meer toekomstgericht eigenlijk, ook zal een i7 750 meer prestaties leveren dan een Phenom II 955.

Geplaatst:

Pak ook maar de valueram versie van kingston ipv hyperX. HyperX is gericht op overclocken.

Je moet wel weten dat Coolermaster al 3 fans bij leverd bij de CM storm. 200mm in het voorpaneel, 200mm vanboven en 120 mm in de achterkant. Dus je gaat je 3 extra 200mm fans niet kwijt kunnen (slechts een in het zijpaneel)

Geplaatst:

oke dus ik moet maar een fan nemen en de rest ook veranderen kan iemand anders dat mis voor mij doen want ik snap dat niet zo goed. ik heb hem ook niet zelf samengesteld maar iemand anders ;)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.