Ga naar inhoud

draadloos internet

wuytack

Aanbevolen berichten

Reeds 3 jaar werk ik draadloos op een draagbare computer(op gelijksvloers) en een vaste computer(op 1ste verdiep)(Modem stondt altijd boven). Nu hebben we voor Belgacom TV gekozen en moet de modem vervangen worden door een Bbox van Belgacom(op gelijksvloers). Alles geen probleem alleen dat de modem/router nu te ver staat van het vaste toestel. We hebben nu een Ruckus gekocht om de Bbox centraal te kunnen zetten zodat we boven ook bereik zouden hebben. Dit lukt langs geen kanten, geen bereik, af en toe een heel zwak bereik maar daar ik nog niet eens de verbinding mee instellen!!! Met de draagbare heb ik overal bereik zowel beneden als boven. Nu zeggen ze me dat ik een nieuwe ontvanger moet kopen. Er zit er ene op van hetzefde merk als de computer TARGA. Kan dit? Waarom is die ontvanger nu niet goed meer? Waar zit nu eigenijk het probleem? :stoned:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.