Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een probleem met outlook express. Ik heb een site gemaakt waarin contact formulieren staan. De site draait al een jaar goed. Maar ineens komen de berichten niet meer aan. Terwijl de site wel aangeeft de berichten verzonden te hebben.

Als ik de formulieren naar mijn hotmail adres link komen de berichten wel aan.

Weet iemand dit probleem op te lossen?

Groetjes en iig bedankt!

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het is niet zeker of dit nog werkt want microsoft wilt ermee stoppen.

Via Extra - Accounts... - tabblad Email, Hotmail - Eigenschappen

even de tabbladen overlopen:

Algemeen : vinkje bij : account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie

Servers :

Het servertype is POP3

Inkomende : pop3.live.com

Uitgaande : smtp.live.com

Server voor inkomende e-mail :

accountnaam en wachtwoord invullen

vinkje bij : wachtwoord onthouden

Server voor uitgaande e-mail :

vinkje bij : voor deze server is verificatie vereist

bij instellingen : vinkje bij : Aanmelden met ...... en Wachtwoord onthouden

accountnaam en wachtwoord invullen

Geavanceerd :

bij Uitgaande e-mail : 587

vinkje bij : voor deze server is .....

bij Inkomende e-mail : 995

vinkje bij : voor deze server is .....

• 2 weken later...
Geplaatst:

dank je wel voor je antwoord.

Het is helaas nog niet helemaal gelukt.

Bij severs heb ik het op pop. orange.nl en smtp.orange.nl gehouden. Anders blijft hij aangeven dat ik mijn wachtwoord moet veranderen als ik mijn postvak in wil gaan.

Maar nu krijg ik deze foutcode als ik mijn post binnen wil halen-->

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.orange.nl', Server: 'pop.orange.nl', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Ik hoop dat je me nog steeds kan helpen.

Groetjes

---------- Post toegevoegd om 12:31 ---------- Vorige post was om 12:24 ----------

Als ik trouwens bij geavanceerd de getallen hou op 25 bij uitgaande email en 110 bij inkomende, krijg ik de foutmelding

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.orange.nl', Server: 'pop.orange.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F

en als ik 110 verander in die 995-->

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.orange.nl', Server: 'pop.orange.nl', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Geplaatst:

Dan krijg ik bij het ophalen van de post deze foutmelding-->

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.orange.nl', Server: 'pop.online.nl', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Geplaatst:

Er staat nog altijd 'pop.orange.nl' terwijl het pop.online.nl moet zijn poort moet 110 zijn.

Pas zoals bericht 2 dat aan.

Kies orange account

uitgaange mail = smtp.online.nl

inkomende mail = pop.online.nl

Wachtwoord en gebruikersnaam zoals vroeger.

Geplaatst:

Bij algemeen heb ik bij account nu ook poponline.nl getypt. Dat was nog het missende online dingetje denk.

Maar met die poorten gaat het nog niet goed. Als ik ze op oude waarden laat (25 en 110) en 2x voor deze server is een.................... aanvink. Dan krijg ik deze foutmelding-->

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.online.nl', Server: 'pop.online.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F

Als ik 25 wel vervang voor 587 zelfde verhaal.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.