Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ja. We hebben 2 adressen van online.nl Weet niet waarom want de ene hebben we volgens mij nog nooit gebruikt. Maar ik heb ons normale online adres overal vervangen voor die die we nog nooit gebruikt hebben.

Geplaatst:

oke kreeg even een klein helder momentje en heb dat nieuwe webadres ingevuld bij de php pagina en die stuurt alles door naar het outlook adres. Ik blijf het raar vinden dat ie het niet meer doet zoals ie het altijd deed maar goed. Ik heb wat ik wil: mailtjes van de website worden afgeleverd in het outlook adres.

Maar nu dan nog even de vraag. Hoe voorkom ik spam. Ik heb een norton anti virus. Daar staat "u bent beveiligd voor websurfen, e'mail, en express berichten"

Spam zit daar zeker niet bij. Wat moet ik doen omdat tegen te houden?

Geplaatst:

De SPAM-berichten worden (normaal gezien) voor een deel opgevangen door je internetprovider. Alles wat daar niet gefilterd wordt of er doorglipt, zou je kunnen opvangen door een eigen antispamprogramma te downloaden (type Spamfighter, Spamihilator, o.i.d.). Dan worden in je Outlook Express alle spamberichten automatisch tegengehouden of afgeleid naar een spam-map (een beetje gelijkaardig aan de junkmail-map die je al bekend is) en komen ze niet meer in je inbox terecht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.