Ga naar inhoud

windows formatteren

Alex123

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb besloten mijn computer te laten formatteren,alleen weet ik niet goed hoe ik eraan moet beginnen misschien kan iemand me helpen.

ik heb al een back up schijf gemaakt is dat genoeg of moet ik meer doen?

En wanneer ik naar deze computer ga => start c: => rechtermuisknop en dan formatteren druk,dan komt er een melding dat ik 1st alle hulpprogramma's moet afsluiten. :S

Ik heb ook ergens gelezen dat als je je computer opstart en dan op f8 of f10 drukt je ook je computer kan laten formatteren,wat is het verschil dan tussen dat en naar deze computer gaan?

---------- Post toegevoegd om 12:48 ---------- Vorige post was om 12:33 ----------

Hallo,

ik heb besloten mijn computer te laten formatteren,alleen weet ik niet goed hoe ik eraan moet beginnen misschien kan iemand me helpen.

ik heb al een back up schijf gemaakt is dat genoeg of moet ik meer doen?

En wanneer ik naar deze computer ga => start c: => rechtermuisknop en dan formatteren druk,dan komt er een melding dat ik 1st alle hulpprogramma's moet afsluiten. :S

Ik heb ook ergens gelezen dat als je je computer opstart en dan op f8 of f10 drukt je ook je computer kan laten formatteren,wat is het verschil dan tussen dat en naar deze computer gaan?

srry voor bij verkeerde categorie te posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,plaats je besturings cd in je pc en deze zal vragen of je een herstel of een nieuwe installatie wil doen klik dan op een nieuwe installatie en deze zal vragen op welke partitie moet geplaatst worden en selecteer dan de partitie ,is het op de vorige dan zal deze vragen om deze te formateren dit dan doen en kan je een herinstallatie doen van je besturingssysteem.

als het niet lukt bel mij maar:Geen telefoonnummer

groetjes en succes

gilbert

aangepast door jacobs gilbert
Telefoonnummer wordt niet toegestaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een recovery zet je de pc terug in de toestand waarin hij was toen je hem nieuw kocht.

Dit is zo goed als formateren en je hoeft niet zoveel programma's opnieuw te installeren.

en daarna kan ik toch de gegevens die ik op een back up schijf heb terugzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.