Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe PC met W7. Mijn huidige exact versie (2000) schijnt niet onder W7 te werken. Ik kan migreren naar een nieuwer pakket (versie 2003) met bijbehorende kosten maar vooral ook het weer moeten aanleren van dit nieuwe pakket en ik ben al geen boekhouder van beroep.. Alternatief zou zijn W7 PRO aan te schaffen met mogelijkheid XP programmatuur te draaien. Heeft iemand daar inmiddels ervaring mee?

Geplaatst:
Ik heb een nieuwe PC met W7. Mijn huidige exact versie (2000) schijnt niet onder W7 te werken. Ik kan migreren naar een nieuwer pakket (versie 2003) met bijbehorende kosten maar vooral ook het weer moeten aanleren van dit nieuwe pakket en ik ben al geen boekhouder van beroep.. Alternatief zou zijn W7 PRO aan te schaffen met mogelijkheid XP programmatuur te draaien. Heeft iemand daar inmiddels ervaring mee?

Als je een onderhoudsovereenkomst voor je licentie Exact Compact 2000 hebt, dan is de overstap naar Exact Compact (2003) gratis.

De conversie van de database gaat ook soepel.

Exact Compact (2003) is sinds release 396 (jan. '10) ondersteund op Win7.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.