Ga naar inhoud

Iemand Ervaring met Affiliate Programma Hostgator?

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met het affiliate programma van Hostgator?

Her en der lees ik op amerikaanse forums dat het vaak fout gaat met het uitbetalen van affiliates en het tracken van affiliate sales. Ik heb mezelf aangemeld op Commission Junction en ben daar op zoek gegaan naar Hostgator's affiliate programma. Hoop dat de commissies daadwerkelijk verwerkt worden via CJ.

Wie promoot Hostgator als affiliate op dit moment?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat u niet meeslepen door dat bedrijf want je betaald wel veel maar krijgt niks voor terug. Zoek eens op Google onder Hostgator affiliate en je zal genoeg te weten komen.

Dat is nogal een brede zoekterm. Ik heb op een amerikaans forum gelezen dat de ervaringen niet al te positief waren, maar ik ben op zoek naar meer ervaringen en dan met name van het affiliate programma van Hostgator via Commission Junction. Dus als iemand me meer over dit onderwerp kan vertellen, graag. Vrij specifieke vraag, ik weet het.

Ik zelf heb er ook geen ervaring mee.

Blijkbaar ben je wel een van van Hostgator als ik je berichten lees;-).

Ik ben klant van Hostgator, dat klopt. Ik ben geïnteresseerd in de ervaringen van Hostgator affiliates. Niet van Hostgator klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.