Ga naar inhoud

Geen Herstelschijven

Blaker

Aanbevolen berichten

Halo iedereen

Ik wil herstel schijven gaan maken van mijn Laptop HP Pavilion die met Windows Vista Ultimate systeem is , maar ik kan nergens een Recovery Manager op mijn bestanden vinden , en die heb ik daar voor nodig ?

Vele groeten en bedankt op voorhand voor hulp.

Blaker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb toch een opmerking over die herstelschjijven

die herstelschijven zetten de pc terug in de toestand zoals je hem in het begin hebt gekregen van de dealer

Na een tijdje heb je toch een aantal programma's toegevoegd en verwijdert of niet? Je hebt de computer geconfigureerd zoals jij het graag hebt

Ga je nu die herstelschijven gebruiken dan ben je dat allemaal kwijt en waar had je nu weer dat ene supergoed programma gevonden?

als je dit wil vermijden maak dan een image

Easeus Todo Backup 1.1 - downloads - Clickx Magazine - pagina: 1

Ik raad aan om dit te doen op een tweede ingebouwde harde schijf of op een externe harddisk. Met dit programma kan de image ook op dvd's branden

liever niet op een tweede partitie van dezelfde harde schijf. als deze crashed dan ben je nl. ook alles kwijt. Als je alles op een externe harde schijf zet dan moet je wel eens even nakijken of je kan booten vanaf een USB apparaat. Te vinden in je bios

als je elke keer een image moet maken omdat de map mijn documenten is gewijzigd is echter ook niet erg praktisch.Ik gebruik hiervoor het gratis programma syncback

2BrightSparks | SyncBackSE

hiermee kan je twee mappen exact hetzelde houden .vb de map mijn dokumenten of je favorieten

Ik ga zelfs zo ver om mijn backups,images op een 2de interne harde schijf te bewaren en dan nog eens op een externe harde schijf.Misschien ben ik wel overdreven voorzichtig.(paranoia):D

Ik moet je wel zeggen dat ik nogal wat risico's neem, ik probeer veel uit en dat valt al wel eens tegen.Maar dankzij voorgaande heb ik alles binnen 1 uur terug op de pc staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.