Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een laptop (Sony) die is voorzien van een ingebouwde webcam. Mijn probleem is, als ik de webcam wil gebruiken om met video te Skypen, het programma zichzelf afsluit. Chatten met geluid is geen probleem. Wie kan mij helpen?

Dank je

Wim

Geplaatst:

Zoek het volgende bestand op je laptop:

C:\Windows\system32\BtwVdpCapFilter.dll

en verander het in BtwVdpCapFilter1.dll

Maak vooraf een backup voor het geval het moest misgaan.

Geplaatst:

Hallo Jürgen,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb gedaan wat je mij voorstelde. Helaas heeft het niet geholpen. Ik blijf zoeken. Mogelijk is er nog een andere oplossing.

Vr.grt. Wim

Geplaatst:

Dit probleem kwam vaker voor met laptops van Sony en dit was dan ook de oplossing die werd aangebracht. In het merendeel van de gevallen werkte dit ook.

Bij Vista lijkt het inderdaad niet te werken.

Welke versie van Skype heb je? Indien je de nieuwste hebt, zou ik eens proberen om een oudere versie van skype te installeren.

Geplaatst:

Beste Jürgen,

Ik heb een fout gemaakt. Ik had de naam van de door jou genoemde file wel gewijzigd maar had verzuimd opnieuw te starten. Nu heb ik dat wel gedaan en inderdaad bij mij op de Sony laptop werken Skype en video weer. Hartelijk dank nogmaals en streep dat "ervaren" bij mijn naam maar door.

Dank je nogmaals en vr. grt. Wim

Geplaatst:

Ik was eigenlijk al in die richting aan het denken, maar had het inderdaad ook moeten vermelden :-).

Bij mij staat ook ervaren, maar ik bega soms ook nog blunders hoor ;-).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.