Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

terug gaan naar bios en ide 1 en 2 weer inschakelen lijkt mij.

u kunt in het bios komen door tijdens het opstarten op de delete knop of f2 te drukken.

laat even weten of dit wilt lukken.

zo niet geef ons dan wat meer info over hoe ver uw pc opstart (dus welke schermen krijgt u allemaal wel te zien)

als dit wel heeft gewerkt ook graag even laten weten zodat wij het af kunnen sluiten.

mvg

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

terug gaan naar bios en ide 1 en 2 weer inschakelen lijkt mij.

u kunt in het bios komen door tijdens het opstarten op de delete knop of f2 te drukken.

laat even weten of dit wilt lukken.

zo niet geef ons dan wat meer info over hoe ver uw pc opstart (dus welke schermen krijgt u allemaal wel te zien)

als dit wel heeft gewerkt ook graag even laten weten zodat wij het af kunnen sluiten.

mvg

yannick

ik krijg enkel het biosscherm te zien wnr de pc opstart, met het logo v packard bell. en geen enkele toets werkt. er komt nieks meer door Het betreft een packard bell imedia

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik het antwoord wel weet

haal eerst alle voedingsgevers uit de pc (dus de voeding en het beeldscherm) wacht even een paar minuutjes en stop daarna de kabeltjes er weer in. probeer nu nog eens op te starten. als het goed is moet hij nu door booten.

dit probleem heb ik soms bij een pc bij mij thuis ook wel eens dat komt omdat bios een fout heeft en als je de voeding gevers erin laat zitten kan bios de fout er niet uithalen. haal je de voeding gevers er wel uit kan hij een lichte reset geven aan je bios, zodat je fout wordt verwijderd uit je bios.

laat het even weten of het gelukt is...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.