Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik zal vanavond eens kijken waar dat ook al weer zit bij mijn bios maar zo te horen uit jou vraag zit het geheugen in je videokaart. dan zal je of de software (programma) van jou videokaart even moeten doorsputten of even de software en drivers opnieuw moeten installeren.

maar vanavond staat het er al op om in je bios je videokaartgeheugen omhoog te "gooien".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik weet niet wat voor een reset je hebt gedaan bij je bios?? maar als je een harde reset hebt gedaan in je bios moet je wel nog even de bios instellingen aanpassen en wachtwoord om erin te komen want dit is allemaal gereset (standaard instellingen)

het geen wat van groot belang is om aan te passen:

-warning temperatuur CPU (zet dit op ongeveer 60 graden ofso)

-password (niet de user password maar die andere, ben de naam even kwijt :D)

-boot devices (1e cd-rom, 2e hdd, 3e disabled of floppy(als aanwezig))

-virus warning (disabled) dit is niet nodig want virus scanner van je pc gaat tegen je bios virus scannertje ""vechten""

dit was het ongeveer wel het kan zijn dat je nog wat aanpassingen moet doen maar dat is niet van groot belang en daar kom je vanzelf wel achter of je vraagt het nog eens hier op het forum.

-

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het geheugen in je videokaart("los onderdeel"; niet geïntegreerd op je moederbord) zit dan kun je dat via de software van je videokaart doen. als je geen software erop hebt staan moet je deze nog installeren of even van de website halen van de producent van je videokaart.

heb je bijvoorbeeld een asus videokaart dan moet je op de website van asus je software even downloaden. (je kan daar ook je drivers vinden. maar dat is uit jou post niet te blijken.)

laat het weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf een geforce 8600 gs 256 mb in mn laptop zitten.. maar thuis heb ik em erin laten zitten.. kan je van het weekend wel meer over de software laten weten.

maar nvidea heeft standaard in de "beeldscherm instellingen", een Control Panel. durf niet te zeggen of deze ook een link heeft naar de bios, maar anders zul je toch apart op de site moeten zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.