Ga naar inhoud

windows na install meteen corrupt??

Aanbevolen berichten

probleem zowel op xp als vista.hallo ben de afgelopen week bezig geweest 2 van mijn computers op te schonen het begon met paarse vlekken , daarna vastlopers en uiteindelijk ook tijdens de bios setup gekleeurde vlekken en vreemde lettertekens?wat ik al geprobeerd heb is totaal formateren hdd flushen bios door batery te verwijderen etc. beide computers hebben agp grafische kaart. kan er een virus op de kaart zitten en hoe krijg ik die weg? wat me opvalt is dat zelfs het intel logo wat als eerste te zien is bij opstarten vernageld is word dit niet uit de hardware gelezen, ik snap er niets van?hopelijk weet iemand hier raad?vrgr. michel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat vond ik nou ook.

hier wat screengrabs van hoe het er uit zag!

http://www.facebook.com/album.php?aid=48741&id=1428426515&l=c33686ea76

hopelijk kan iemand er iets zinnigs over zeggen?

vriendelijke groet,

michel prins.

ps zijn die fotos makkelijk te zien bij facebook of weet iemand een makkelijkere optie om een map met fotos in dit forum te laten zien?

aangepast door ysvry
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb er tijdelijk een oude pci gfx card in gestopt en nu werkt het weer ok.maar hoe kan het dat 2 grafische kaarten bijna tegelijk kapot gaan?vreemd was ook dat ik toen ik bij de eerste verschijnselen er een pci kaart bij deed en in windows beide kaarten de zelfde desktop liet zien de agp kaart weer een paar dagen goed werkte, zonder de paarse artifacts? ook vreemd was dat de ene kaart nvidia was en de ander een ati de een met fan de ander zonder dus een virus die een bepaald soort gfx card target lijkt me ook uitgesloten. Het gaat om respectievelijk de titanium md 8083 en medion 8822 van aldi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.