Ga naar inhoud

bij opstarten sraadloos netwerk, blauw scherm

Snoopy1

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb het probleem opgelost door eerst het bestand met uitroepteken te verwijderen, pc opnieuw opstarten en daarna handmatig de nieuwe driver te installeren. Ik kon op het eerste zicht niet zo snel het installatieprogramma tussen de mappen vinden. Via Wizard ging het niet, omdat hij ook het installatiebestand niet kon zien.

In de bijlage de screenshot. Hopelijk de juiste.

png.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is duidelijk.

Welke staat er nu geinstalleerd onder netwerkadapters.

Het probleem is namelijk dat er meerdere adapters gebruikt worden in die laptop versie.

Die modem dat kan je gerust uit laten staan daar dit niet of nog zeer weinig gebruikt word.

Even tussendoor,kun je ondertussen al wel draadloos op internet of geeft het nog steeds problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de functie draadloze netwerkverbindingen nu aan laten staan en laten zoeken naar beschikbare netwerken. Dit is al een vooruitgang! Voor de installatie kreeg ik telkens blauw scherm, dit is nu niet meer.

Ik heb mijn netwerk geselecteerd, daarna heeft de laptop geprobeerd het netwerkadres te verkrijgen, maar helaas zonder resultaat.

Nog steeds geen (draadloos) internet op de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is in elk geval al een hele vooruitgang.

Nu wat die instellingen betreft voor uw draadloze verbinding daar zal een colega u morgen mee verder helpen.

Als je wil mag je nog een screenshot plaatsen van je apparaatbeheer met ook netwerkapparaten geopend dan kan ik zien welke er zijn geinstalleerd en kan ik u verder helpen met dat overgebleven uitroepteken.

Maak zeker van die Acer site een Bladwijzer daar deze zeker nog van pas gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wirerless kaart is goed geinstalleerd.

Nu weet ik dat dus dat overgebleven uitroepteken je gewone Ethernet kaart is.

Op DEZE link download je dus de LAN driver en die pak je uit.

Dan ga je hetzelfde tewerk zoals ik eerder zij dus manueel de driver instaleren.

Je gaat in apparaatbeheer naar je ethernet adapter(dat is dat uitroepteken dat er nu nog staat).

Rechtermuisklik en dan eigenschappen.

Tabje stuurprogramma.

Daar kies je dan voor Bijwerken.

Hier selecteer je dat je zelf opgeeft waar de drivers staan en navigeert zo naar die map waar je de drivers hebt uitgepakt.

Klik op ok.

Dan zou normaal de driver voor die kaart geinstalleerd moeten worden.

Als deze geinstalleerd is zou je zonder problemen met een kabel op het internet moeten geraken.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.