Ga naar inhoud

Splinternieuwe batterij wordt niet herkend

Gast lektro

Aanbevolen berichten

Hallo

Vermits er spijtig genoeg op mijn vorige probleempjes niet veel oplossing waren heb ik besloten een nieuwe batterij te kopen voor mijn acer aspire 6935G.

Heb deze vandaag in de laptop gestoken, en nu blijkt windows 7 de nieuwe batterij niet te vinden -_-

Weeral 75 € weg voor iets dat niet werkt !

Ik heb veel gegoogled, en nu blijkt dat een softwarematig probleem van microsoft te zijn.

Het icoontje van mijn batterij, in de taakbalk, zegt:" No battery found". Maar er is wel degelijk een nieuwe aanwezig!

Mensen met ervaring hiermee? Om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Lektro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Vermits er spijtig genoeg op mijn vorige probleempjes niet veel oplossing waren heb ik besloten een nieuwe batterij te kopen voor mijn acer aspire 6935G.

Heb deze vandaag in de laptop gestoken, en nu blijkt windows 7 de nieuwe batterij niet te vinden -_-

Weeral 75 € weg voor iets dat niet werkt !

Ik heb veel gegoogled, en nu blijkt dat een softwarematig probleem van microsoft te zijn.

Het icoontje van mijn batterij, in de taakbalk, zegt:" No battery found". Maar er is wel degelijk een nieuwe aanwezig!

Mensen met ervaring hiermee? Om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Lektro

Als het een softwareprobleem is van Microsoft, kan je er niks aan doen.

Het is vervelend dat je het batterijicoon en de batterijstatus niet kan zien, maar zit er geen lampje op de laptop dat aangeeft of je batterij aan het laden is?

Niet te lang op batterij werken, max een uur of 2 en dan aan de stroom hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zit geen lampje op de laptop dat aangeeft of ie oplaadt. Met mijn nieuwe batterij kan ik de laptop niet meer starten :-) dus veronderstel ik dat hij niet herlaadt als ie in de laptop zit. Spijtig van dat geld, achja.

Heb ondertussen een nieuwe laptop besteld!(heb de moed opgegeven) Acer is gewoon brol eens je er wat deftige performance uit wil krijgen. De batterij is het zoveelste probleem.

Specs hieronder:

Merk: XXODD XNi860cu 15,6”

• Intel Core i7 820QM (4x1,73GHz, 3,06GHz Turbo, 8MB)
  • 4GB DDR3 1333MHz geheugen (2x 2GB)
  • nVIDIA GeForce GTX260m met 1GB GDDR3 videogeheugen
    DirectX 10.0 compatible
  • 15,6" Full-HD breedbeeld LED scherm
  • 320GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)
  • DVD-CD +/- brander
  • 2 jaar carry-in garantie
  • Uitgebreide pixelcontrole (8 dagen pixelgarantie)
  • AZERTY (Belgische/Franse indeling

Enige meningen hierover? XXODD is excusief verkrijgbaar in Nederland. Ik ga hem overmorgen halen.

Grtzz en bedankt voor de reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.