Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb gisteren kubuntu geprobeert op mijn pc, en nu wil ik op windows gaan, maar dat lukt niet meer. ik heb al geprobeert om de harde schijf in de BIOS op de 1e plaats te zetten, maar dat lukt niet. elke keer dat ik hem opstart komt er op: no boot device. wat moet ik doen??

alvast bedankt

Geplaatst:

dan start je toch gwoon je pc terug op zonder het cd'tje in cd-rom lezer?

start hij gwoon je windows trug op

live mode is eigenlijk het systeem vanaf het cd'tje draaien, zo wordt er niets geïnstalleerd

Geplaatst:

ja, maar iemand van pc-helpforum zei dat ik in het BIOS de cd-drive moest instellen op nummer 1 i.p.v. de floppy,en nu start het altijd van de cd-drive, ook al zit er geen cd in

• 1 maand later...
Geplaatst:

normaal gezien moet da idd werken ja maar dat is bij normale omùstandigeheden zelfs niet eeens nodig wnt als de pc geen cd in de cd-romlezer ziet en je hd op 2 staat schakeld hij automatisch over naar je hd mja probeer de hd is de bios F2 of F12 terug op 1 te zetten dat moet werken hoor

yuuupz

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.