Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

voor degene die mijn vorige post gelezen hebben over de ide, dit gaat dus over een andere pc.

Kheb ier nog een pc, en als ik opstart krijg ik een zwart scherm en hoor ik drie maal "tuut"

Ook zegt een vrouwestem "VGA test failure".

Het gebeurde al heel lang dat de harde schijf soms uitviel met een klik, maar nu doet hii nieks meer, alhoewel ik hem hoor opstarten,

Kheb enkele losse kabeltjs in men pc kast, namelijk een driedelige witte kabel waar er op staat, vga, cpu, en cage, dit zonder een witte fiche, hoort dit ergens in te zitten?

Asus A8N Sli deluxe, GeForce4 chipset

Geforce 6600GT

2048 mb ram

Geplaatst:

nee hij moet je VGA testen anders start hij gewoon niet op.

volgens mij moeten die losse kabeltjes wel aangesloten zitten.

vraagje:

deed hij het eerst wel??

Geplaatst:

waar kan ik dat precies zien,, wat voor case het is?

Wel, doordat dit probleem zich voordeed heb ik de kast opgengedaan om eens een kijkje te nemen.

Ik heb dus geen beeld meer, en kan dan ook niet naar men bios hé

Geplaatst:

kun je eens een foto maken an hoe je binnenkant er nu uitziet en van de kabeltjes ook even een apparte foto dan kunnen we misschien even kijken waar die kabeltjes moeten zitten en/of ze wel aangesloten moeten/horen te zitten.

Geplaatst:

Ik zit nu op mijn werk, maar vanavond zal ik enkele foto's maken. Niet verschieten hé, want kheb zo et gevoel dat ze in de winkel waar ik hem gekocht heb er een war boeltje van hebben gemaakt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.