Ga naar inhoud

onmogelijk opnieuws xp installeren op laptop

malagaholland

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik ben Yves kom uit Nederland maar woon sinds een paar jaar in spanje heb ooit een laptop IBM thinkpad 2de hands uit duitsland gekocht en er een hoop plezier van gehad tot verkort heel traag werd :pcguru: was toen een aanbieding hier voor een andere leuke laptop heb die gekocht en eigenlijk de oude een beetje aan de kant gehouden tot verkort dat ik hem eens uit de kast trok om er toch een extra bij te hebben en was dus van plan om er een nieuwe xp op te zetten alles goed en wel cd die ik al een poos heb en al een keer eerder op de laptop geinstalleerd had die geeft nu foutmeldingen bij het installeren allereerst het probleem bij gewoon opstarten zegt tie operating system cant start, en als ik de opstart cd erin doe en boot op cd start eerst windows installer en na een minuut of 2 komt foutmelding 7 en hij kan verder niet opstarten en hier blijft het hele verhaal hangen kom niet verder iemand een idee ik weet het niet meer en wil de laptop er toch bij houden het is een p4 met 1600 mhz en 512 mb ram niet al te veel maar liep best HELPPPPPPPPPPPPPP

Groetjes Yves

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.