Ga naar inhoud

Geheugen wordt niet aangesproken

Sneeuwbal

Aanbevolen berichten

Geachte heren van de raad,

Om jullie enigszins een idee te geven van mijn hardware al ik de merknamen en type geven. Moederbord: ASUS P4g8X DeLuxe, Geheugen 2x 512 MB 266 Mhz PC2100 DIMM Kingston en 2 x 512 Mb 266 MHz PC2100 DIMM onbekend. Processor Intel 2.4 GHz

Het geval is dat mijn computer de geheugens herkend in de BIOS en by de systeeminfo. Ik heb ze geinstalleerd op het MB zoals aangegeven in de handleiding. Het is in totaal 4x 512, dus ruim 2G intern geheugen. Mijn systeem zou sneller moeten reageren en minder problemen hebben als ik twee taken uitvoer. Ik heb een geheugen informatie programmaatje draaien met de naam TuneUp Memory Optimizer maar heb nog nooit gezien dat de 1 Gb wordt overschreden. Waarom hheb ik het idee dat de toeggevoegde 1 Gb gehheugen niet wordt gebruikt? Is er een programma dat mijn geheugen functioneren kan testen?

Alvast bedankt voor een antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.