Ga naar inhoud

processor

lorre

Aanbevolen berichten

hallo ik heb mij een nieuwe processor gekocht maar ik ben er niet goed uit geraakt

en heb wat hulp nodig

tis een amd athlon 2 x4 630

kheb dus de pc volledig instalatie moeten geven

maar nu komt het

ik heb van men moederbord enkel cd van xp en vista en ik zit met win7

kheb op de site van asrock gekeken voor een driver voor men prcessor maar ik kan die niet vinden en ik weet totaal niet hoe ik ermee overweg moet

kan iemand mij helpen want de pc werkt prima maar als ik 3d benchmark doe dan heeft hij aan dat ik geen processor heb

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pc die in windows 7 zegt dat gij geen processor heeft? Vreemd... Maar dat hoeft echter geen probleem te zijn. Zolang de pc zonder problemen draait en je geen blue screens krijgt. (0X(7)000... problemen)

Kijk eens op de AMD website voor drivers of draai een driver detective programma. Er wordt verwacht van Windows 7 dat het automatisch de nieuwste processors detecteert.

Het feit dat hij de processor niet weergeeft, in eender welke benchmark, hoeft echter nog geen reden tot zorgen te zijn, dat komt dan wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.