Ga naar inhoud

Canon MP630 probleem op hoge kwaliteit printen

BobG

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een Canon All In One MP630.

Het byzonder eigenaardige is dat als ik een print maak op standaard

kwaliteit er een print uit komt met de juiste kleuren. Echter als ik een print op hoge kwaliteit maak, zit er over het geprinte beeld een groene "kleurwaas".

Ik heb dit geprobeerd met foto- en gewoon papier, ik heb een aantal malen door de printer de koppen te laten reinigen en een aantal diepte reinigingen verricht. Ik heb de cartridges vervangen. Dit mocht allemaal niet baten.

Bij de kwaliteitskeuze "hoog" blijven de afdrukken een kleurwaas vertonen terwijl bij een "standaard" afdruk de kleuren zijn zoals ze moeten zijn.

Wie kan mij helpen dit mysterie te ontrafelen???

In afwachting van uw gewaardeerde hulp

met vriendelijk groet

Bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hoge resolutie wilt afdrukken dan vraagt het veel geheugen.

Waarschijnlijk heeft uw computer te weinig vrije geheugen ter beschikking of wel hebt je te weinig vrije ruimte op uw harddisk.

ik heb een dell vostro 400 quad core met 4 gig geheugen, daar zou het niet aan moeten liggen. Geheugen voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het printproces "gemonitord" cpu kwam niet boven 2% uit gebruikt geheugen niet boven de 1.2 Gig, Dus daar ligt het toch echt niet aan, 2 printjes gemaakt. standaard perfect (alleen lichte streepjes omdat het op standaard kwaliteit) uitgeprint wordt en hoge kwaliteit de groenwaas erover. Moet dus ergens anders aan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet afdrukken en de processor is slechts 2% terwijl je afdrukt.

Nee hoor dat is minstens 50%

Je kan nu naar printer gaan en met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op voorkeurinstelling / tab kleur.

Daar kan je de kleur aanpassen.

Nota: draadloos afdrukken bij hoge kwaliteit is niet mogelijk zonder kwaliteitsverlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.