Ga naar inhoud

draadloze verbinding stopt telkens

zonnetje

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn laptop XP home edition enheb een verbinding met een draadloos netwerk (via een losse kaart erin van sitecom.)

Alles werkt perfect maar om de haverklap wordt mijn verbinding automatisch verbroken.

Als ik dan klik op de verbinding herstellen, dan doet hij het weer, begrijp niet waarom hij dit doet, heeft iemand een idee?

Graag reactie aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgt de instructie in bijlage

hartelijk dank voor de uitgebreide beschrijving. Ik heb het echter uitgevoerd allemaal, behalve de WPA beveiliging, ik had dat al op een andere manier gedaan WEP of zoiets dergelijks. Het probleem is nu echter nog niet verholpen. Het gekke is dat hij in de status wel verbonden aan geeft, alleen is er geen verbinding meer en ik kom niet meer online. Moet hem dan via rechtermuisknop (op icoontje) herstellen, dan is 't weer okee.Er staat iets van mssql server, die heb ik uitgezet, weet niet waar deze voor is?

aangepast door zonnetje
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.