Ga naar inhoud

Router Sitecom 341 n netwerk ziet geen verbindingen

stegisoft

Aanbevolen berichten

Prive bericht: hompysoft

Hallo,ik ben nieuw en heb ook direct al een vraag.

Hen onderstaande geknipt uit een forumvraag. heb bijna hetzelfde probleem.

Met mijn laptop (enkel 802.11g) is de verbinding perfect maar bij mijn echtgenote 802.11g/n) lukt het niet.

Ik ben wel verbonden op lokaal niveau maar ik krijg telkens een onbekend (openbaar) netwerk te zien en mijn eigen netwerk komt er niet door.

Heb een nieuwe router aangeschaft, Sitecom WL 341 v3001 en volgens gegevens compatible met b/g/n netwerken. Nou vergeet het maar, krijg 2 laptops niet aan de praat voor internet(geen verbinding) Ziet geen enkel draadloos netwerk, wel inmiddels een N usb stick gekocht en dan lukt het wel. Is niet te doen , ik repareer en installeer diverse laptops en kan dan niet met deze op internet (draadloos) heb alles thuis bekabeld en dat werkt prima. Kan in de router niets vinden om dit probleem te verhelpen.

Graag advies.

Met vriendelijke groet, hompysoft

---------- Post toegevoegd om 10:30 ---------- Vorige post was om 10:29 ----------

Kan u zeggen om welke Windows het gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

Heb alle stappen doorlopen, echter geen resultaat. Stond alle al volgens de beschrijving. Ziet geen enkel draadloos netwerk . En het stikt er van bij mij in de straat buren etc..... ook deze worden niet gevonden. Heb ooit eens een netwerkheer- diploma gehaald maar kom er ff niet uit. tenminste niet met een b/g netwerkkaart .

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

Groet, Hompysoft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ja ben ook in de router geweest en deze staat ingesteld op b/g/n/ netwerk. Het mac adres kan ik nog gaan invullen.

danken groet, hompysoft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft,

Heb het gevonden op tenminste één laptop. Niet lachen hoor!!!. Ik adviseer diverse mensen met een Acer dat er een schakelaar op zit om WL te activeren. Hen deze goed bekeken en kon m niet vinden. Nu dan toch maar de manual gedownload en ja hoor BINGO. Mijn eigen compaq (oudje) ga ik ook de instellingen even na lopen, ben echter band dat dit niet gaat lukken.

Bedankt voor de medewerking en tot wederdienst bereid. Groet, hompysoft

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.