Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt voor de tweede link, deze kon ik wel openen. Echter nu gebeurde het zelfde als altijd net als hij zegt 'Installing AC79 Realtek' drivers valt mijn pc uit en start hij weer op, vervolgens deelt mijn pc me mede 'Het systeem is herstelt van een ernstige fout' en zit ik nog steeds zonder geluidsapparaat en stuurprogramma.

Y.

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Oke, ik heb die driver geïnstaleerd, tijdens het instaleren kreeg ik de volgende melding (zie plaatje). Daarna pc opnieuw opgestart zoals instalatie ook vraagt, en nog steeds geen geluid helaas.

Nog ideeën, of doe ik gewoon iets fout?

Dank u wel

Y.

err.bmp

Geplaatst:

Je hebt niks fout gedaan maar je moet eerst iets downloaden alvorens uw audio drivers te installeren.

Ga naar hier

Rechts bovenaan ziet u Download deze hotfix nu

Klik daarop en dan op akkoord klikken en dan downloaden en installeren.

Daarna de audio driver installeren.

Dat kom omdat je een oude versie audio hebt.

Geplaatst:

Ik zou wel niet zo bijster slim zijn, maar ik krijg een auto-zip bestand en dan moet ik daar een bestemming voor opgeven om het uit te pakken. Welke folder moet ik daar invullen precies?

Y.

Geplaatst:

Oke alles gedaan wat u mij zei, bleef die ene error houden tijdens de instalatie, maar hij zegt dat de instalatie succesvol was. Nog steeds geen geluid, als ik windows zelf de hardware probeer te laten instaleren krijg ik deze melding (zie plaatje).

Wat een gedoe, bedankt voor alle hulp nog maals.

Nog ideeën?

Y.

errr.bmp

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.