Ga naar inhoud

aanmelden?

jerhay

Aanbevolen berichten

Ik zit met een enorm probleem. Ik heb een account in windows 7. deze is geen administrator account. Ik kan dus programma's met administrator rechten niet openen. Ik heb ook geen andere account met administrator rechten. Ik heb ook niet de machtigingen om zo'n account aan te maken, of om mijn eigen rechten te wijzigen. wat moet ik nu doen? Hoe kan ik mij eventueel wel aanmelden met een administrator account, want dit blijkt onmogelijk te zijn in het aanmeldscherm.

Ik kan dus geen enkel programma met administrator rechten openen, er staat dan telkens de melding dat ik administrator wachtwoord moet opgeven en ik kan enkel op nee klikken. waar kan ik dit administrator wachtwoord ingeven? er is er zelfs geen ingesteld!

Ik heb zopas mijn windows vista geupgradet naar windows 7 ultimate. omdat ik wou dat mijn account telkens standaard opstarte bij het opstarten, heb ik in netplwiz het vinkje bij: gebruikers dienen een gebruikersnaam en wachtwoord op te geven bij het aanmelden uitgevinkt. Toen hierbij werd gevraagd om een wachtwoord op te geven voor mijn account heb ik niets ingevuld. Hierna is het foutgelopen.

aangepast door jerhay
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je Vista een administrator account met wachtwoord? Indien ja, kan je dat wachtwoord proberen.

Mijn vista had een administrator account zonder wachtwoord. Het probleem is letterlijk pas begonne na het uitvinken van "gebruikers moeten een wachtwoord en gebruikersnaam opgeven bij aanmelden". daarna had ik geen administrator rechten meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook deze methode was zonder succes, ik heb de pc in veilige modus en vanaf de cd opgestart. van daaruit heb ik dan opdrachtprompt kunnen uitvoeren om de administrator account te activeren. Volgens deze opdrachtprompt was dit succesvol, echter verschijnt deze account niet zodat ik nog steeds niet kan inloggen. Ook het manueel inloggen op deze account is zonder succes.

Iemand nog voorstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.