Ga naar inhoud

Paypal probleem

filkill

Aanbevolen berichten

Ik heb dit artikel gevolgd om mijn bankrekening aan mijn paypal account te koppelen. Ik heb dan de twee kleine bedragen die gestort zijn op mijn rekening ingevuld op mijn paypal rekening. Alles is goed gedaan. Maar het probleem is als ik nu bijvoorbeeld iets wel betalen met paypal op dealextreme.com of steam. Dan komt er een kader met dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn account, maar dat heb ik niet. Ik had begrepen dat men ook kan betalen zonder eerst 3 dagen te wachten voordat mijn geld op mijn paypal account staat (met overschrijving naar mijn account). Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ben ik niet helemaal mee met je probleem, ik ben dan ook geen paypal gebruiker :-).

Volgens dealextreme kan je enkel betalen via paypal. Dit in combinatie via creditcard of je gewone bankrekening.

Kan het niet zijn dat je geld moet storten van je gewone bankrekening op je paypal-account. Deze verwerking zal waarschijnlijk een paar dagen duren. Daarna met je paypal-account betalen op de website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die methode gebruikte ik eerst. Dus geld van mijn zichtrekening overschrijven naar mijn paypal rekening. Maar toen ik dat artikel las dacht ik dat het nu mogelijk was dat paypal de bedragen van de aankoop automatisch van je zichtrekening afschrijft. Maar dan moet je wel de 2 kleine bedragen invullen die paypal op mijn zichtrekening heeft gestort zodat je zichtrekening gekoppeld is aan je paypal rekening. Als dit mogelijk is moet ik niet altijd 3 dagen wachten voordat het geld pas op mijn paypal account verschijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.