Ga naar inhoud

gt220 compabiliteit

myrith84

Aanbevolen berichten

Ik heb mij onlangs een nieuwe grafische kaart aangeschaft, de Nvidia GT 220, nu wanneer ik deze in mijn systeem steek, detecteert die ze wel, maar de boot van de bios verloopt immens traag, lettertje per lettertje verschijnt de memory test, dit duurt zo'n tien minuten, en dan bij de boot van windows krijg ik een blauw scherm, met de melding, ACPI not fully compliant,

Er is mij al advies gegeven mijn bios up te daten, maar de laatste bios update (phoenix Award bios), dateert van 2008.

Iemand een idee.?

dit is mijn systeeminfo.

Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

Versie 6.0.6000 Build 6000

Andere beschrijving van besturingssysteem Niet beschikbaar

Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation

Systeemfabrikant Packard Bell BV

Systeemmodel iXtreme X9240

Systeemtype Op x86 gebaseerde pc

Processor Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2400 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)

BIOS-versie/datum Phoenix Technologies, LTD PBSFC2MB.P07, 19/11/2007

SMBIOS-versie 2.5

Map met Windows C:\Windows

Systeemmap C:\Windows\system32

Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume2

Landinstelling België

HAL (Hardware Abstraction Layer) Versie = "6.0.6000.16407"

Tijdzone Romance (standaardtijd)

Totaal fysiek geheugen 3.069,88 MB

Beschikbaar fysiek geheugen 1,76 GB

Totaal virtueel geheugen 6,17 GB

Beschikbaar virtueel geheugen 4,87 GB

Ruimte voor wisselbestand 3,29 GB

Wisselbestand C:\pagefile.sys

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Bios update zou je kunnen doen maar ik denk niet dat het veel gaat uithalen.

Een Bios herkent geen specifieke kaart daar deze maar gebruik maakt van standaard minimum waarden,het is pas eens je in windows komt je kaart ECHT herkend word.

Volgens mij is het een hardware probleem in uw geval en zou ik met de kaart terug naar de winkel gaan en deze omruilen.;-)

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.