Ga naar inhoud

Herstel CD nodig help me aub

Doménique

Aanbevolen berichten

Beste vrienden,

Mijn laptop doet al een tijdje raar en aangezien ik hem toch alleen gebruik voor mijn hobbies ; internet en beetje woordzoekers spelen zou ik hem graag terug naar fabriekinstellingen doen, PROBLEEM : Ik heb zo nooit een CD/DVD gekregen en kan hem dus niet meer naar de toestand doen toen ik hem kocht , hij was toen retesnel ! Kan iemand mij hier mss me helpen? Ik heb ook geen creditcard voor het geval jullie mij een betaal site geven... $

Problemen die raar zijn duiden niets aan dus wil ik hem proberen naar fabriekinstellingen...hij loopt soms HEEL goed en dan soms na 2 uuren (als hij warm wordt ; hij koelt genoeg en kamertemperatuur is 15 graden dus) en dan opeens kan ik niet meer bv een game spelen en tegelijk muziek (die muziek kraakt VERSCHRIKKELIJK)

Mvg Doménique

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb inderdaad een acer maar heb deze nooit gemaakt omdat ik dat toen niet nodig vond ...nu denk ik daar echter anders over weet iemand waar ik zo iets kan vinden misschien?

---------- Post toegevoegd om 17:09 ---------- Vorige post was om 17:08 ----------

Heb ik hier een dvd voor nodig ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Doménique

Typ in het zoekveld van het menu start Acer eRecovery.

Normaal zou dan in de lijst Acer eRecovery Management moeten staan.

Als je daar op klikt wordt het Acer eRecovery Management venster geopend.

Hiermee kan je dan een Recovery disk maken.

Je kan deze zowel met CD's als DVD's branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het Back-up's zijn die je zelf gemaakt hebt, kan het geen kwaad.

Zijn de problemen op je Computer zo erg dat je het besturingssysteem opnieuw wilt installeren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu mijn pc terug naar fabriekinstellingen gedaan maar helaas is hij traag geworden! Acer aspire 8900 (als dit kan) 18 inch scherm HD kan ik deze misschien uitbreiden qua videokaart of geheugen ofzo want hij is traag als ik World Of Warcraft speel enige hulp? :) Hij is vers gemaakt zoals hij was bij aankoop dus...Mvg Doménique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.