Ga naar inhoud

Herstel CD nodig help me aub

Doménique

Aanbevolen berichten

Hallo Doménique

Zijn de problemen met het spelen van Games en de muziek,

na herinstallatie van het besturingssysteem nu verholpen ?

Voer om te beginnen eens een Schijfdefragmentatie uit.

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

World of Warcraft PC System Requirements

Windows XP 32/64-Bit (Service pack 3)

Windows Vista 32/64-Bit (with the latest Service Packs)

Windows 7** 32/64-Bit (with the latest updates)

Processor:

Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+

Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2

Memory:

Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users)

Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users)

Video:

Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM Such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better

Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better

Storage: 15 Gigabytes or more free hard drive space is required

Sound: DirectX-compatible sound card or motherboard sound capability

** The exact hardware requirements for Windows 7 are still being calculated. Only retail versions of Windows 7 are supported.

Dat zijn de vereiste en ik heb : http://www.laptopmag.com/review/laptops/acer-aspire-8940g.aspx wat gaat er mis ? Hij wordt warm het beeld begint te laggen en mijn geluid kraakt…L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angel

Gisteren niet maar hij stond toen bijna > 24 uur aan mss daarom vandaag is hij hele dag afgekoeld dus...maar ik zal schijfdegrafmentatie doen zodra ik thuis van werk! Ik hou je op de hoogte Angel ! Kan jij eens een schijn werpen op mijn laptop zijn mogelijkheden en die van het spel ? Ik heb beide boven deze post gepost

Mvg Doménique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doménique

Ik was hiermee bezig hoor, sorry dat het wat langer duurde.

Normaal gezien moet je dat spel kunnen spelen,

hardware is echter niet mijn specialiteit.

Er zijn hier Medewerkers die daar heel wat meer vanaf weten dan ik.

Ik zal eens vragen of zij dit willen bekijken.

Groetjes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angel bedankt :) ! Ik heb zojuist schijfdegrafmentatie van alle schijven gedaan en helaas nog steeds...zou het probleem mss zijn dat er iets stuk is? ik merk er niets van alleen als ik het spel speel... dan is het echt geluid dat vertraagt x 2 + kraken dat het echt pijn aan de oren doet !

Mhh ik blijf iig ook zelf verderzoeken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik speel enkel dat spel ... en hoe doe ik zo'n update ik ben echt een beginner op het gebied van technologie maar idd enkel bij dat spel+muziek doet hij raar ! Dit deed hij 6 maand geleden niet (en hij is nu in dezelde toestand) zouden drivers upgraden het verbeteren? Is dat gratis ? En hoe doe ik dat precies?

Mvg Doménique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is heel erg raar.

Je hebt één van de betere laptops op de markt, en je zou het spel gewoon goed kunnen spelen. Ik zie wel dat de laptop Windows 7 heeft, hoogstwaarschijnlijk een OEM versie.

Bij de systeemeisen staat echter dat alleen de retail versies (voorlopig) werken.

Ik vrees dat de enige oplossing een beetje geduld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.