Ga naar inhoud

probleem met outlook express

Aanbevolen berichten

ik gebruik "microsoft outlook" en heb daar geen probleem mee.

Als ik op de gewone "outlook express" opstart verschijnt er een scherm met aanmelden. Ik zie dan wel mijn naam staan en bij wachtwoord staan er zes zwarte bolletjes.

Nu ge kunt het al raden, als ik op "ok "druk gebeurt er niets maw ik kan hier niet mee e-mailen.

Dien ik nu outlook express te verwijderen en opnieuw te installeren. Zo ja hoe doet men dat dan en kan verwijderen van "outlook express" geen kwaad voor mijn "microsoft outlook".

Of is er een andere manier om toch in outlook express binnen te geraken?

Ben zeer benieuwd naar de oplossing van mijn eerste probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je nu met Outlook Express of met Outlook mailen zoals je weet zijn dat 2 verschillende programma's, ik had begrepen dat je met Outlook wilde werken.

Wat betreft je paswoord die vind je niet terug, die heb je moeten onthouden of ergens genoteerd hebben.

Als je het paswoord niet meer weet kan je het beste contact op nemen met je ISP om je paswoord te laten resetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook Express kan je niet verwijderen deze zit ingebakken in Windows XP

Klopt niet. Via het controlepaneel 'Add or Remove programs' - 'Add/Remove Windows components' kun je outlook express wel degelijk uninstallen.

@ rudi

Waarschijnlijk is je account niet goed opgezet in outlook express. (naam-paswoord - inkomende server - uitgaande server) Waarom wil je trouwens toch werken met OE aangezien je tevreden bent met outlook? Met meer dan één mailprogramma werken is vragen om problemen. Op den duur weet je niet meer met welk programma je welke mail van de server hebt gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.