Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeey!

Ik ben dan uiteindelijk toch zo ver dat ik een nieuwe videokaart binnen kort ga bestellen Nou oke ik wil nog €25,- er ongeveer bij hebben dan heb ik €190,- euro.

Maar nu de vraag wat is nou de beste grafischekaart voor een prijs van ongeveer €190,-

ik zit zelf te denken aan deze :

Club 3d Hd 4890 Superclocked E :: Azerty

Hoor er tot nu toe nog geen negative dingen over.of lees er ook geen negative dingen over en hij heeft goeie prestatie.

Wat vinden jullie?

mvg

Dennis Schraa

Geplaatst:

Die 4890 is wel iets sneller en daarom ook nog duurder.

Wil je een kaart die even snel en zelfs sneller is dan moet je gaan voor de 5870/90 serie en die zijn een pak duurder.

In games gaat dit echter niet merkbaar zijn maar wil je meer punten ja dan moet je die 4890 nemen daar die een stuk hoger gaat scoren.;-)

Geplaatst:

Dan ben ik er uit

Het word

(trom geroffel)

de HD5770

aangezien deze de toekomst heeft met Dx11 en in games niet/nauwlijks merkbaar is.

En omdat ik het geld niet heb voor een HD5870/90 serie ahahahxD

dankje =)

Geplaatst:

nah ik wacht hier op verschijdende dingen

Mijn pc staat al voor de 2e week bij azerty voor 2e keer weer een moederbord stuk. ma duurt nogal lang

Ik wacht al sinds 7 December op een samsung F3 1TB hardeschijf

En dan de videokaart nog en dat wil ik nu deze maand allemaal teregt hebben

dan heb ik voor mij doen uber nice specs ahha =)

Geplaatst:

hahah zoveel vertrouwen heb ik niet meer nadat ze me pc hadden in elkaar geslagen:P

lekker TNT de schuld geven dat hun dat gedaan hadden en de doos was nog helemaal mooi. Dat noem je nou een slegt op gezette leugenxD

Geplaatst:

Nou nou heb er achter aan gebeld de samsung F3 is pas richting eind maart weer leverbaar. Saaii.....

euhm ik wou even een nieuwe bestellen ik zat zelf te denken richting een westeren digital black edition.

Ik kan hier uitkiezen :

Max bedrag is €80,-

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.