Ga naar inhoud

msn problemen

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met mijn msn.

Even geleden heb ik via msn een link van iemand doorgestuurd gekregen en heb daar op geklikt, sindsdien stuurt mijn msn die vanzelf door in andere gesprekken en msn hangt ook regelmatig vast, ik kan mijn pijltje nog wel bewegen maar kan niet meer typen, niets meer aanklikken. Dan moet ik mijn pc weer helemaal opnieuw opstarten voor ik verder kan doen op msn en dat kan wel enkele keren na elkaar gebeuren. Soms na 5 minuten. Ik denk dat het door die link komt ofzo, dat er een virus op zit.

Hulp is wel welkom !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar er opent helemaal geen kladblok nadat ik een scan heb gedaan met dat programma. Ik krijg zo te zien een foutmelding ofzo.

Ik krijg dit:

For some reason your system denied, write access to the Hosts file. If any hijacked domains are in this file , HijackThis may NOT be able to fix this.

If that happens, you need to edit the file yourself. To do this, click start, Run and type: notepad C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts

and press enter. Find the line(s) HijackThis reports and delete them.

Save the file as 'hosts'. (with quotes) and reboot.

For vista: simply, exit HijackThis, right click on the HijackThis icon, choos 'run as administrator'

en ik begrijp er niets van

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.