Ga naar inhoud

sjabloon

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben een website aan het maken in dreamweaver cs3. Ik heb een sjabloon gemaakt (.dwt) Nu heb ik al verschillende pagina's aangemaakt van het sjabloon. Als ik dingen verandert in mijn sjabloon vraagt hij of ik de andere pagina's wil bijwerken.

Nu mijn probleem. Als ik mijn map op mijn laptop zet en opent in dreamweaver en iets wil veranderen in mijn sjabloon vraagt hij niet om mijn andere pagina' s bij te werken en gebeurd dit ook niet. Werkt ik via mijn stick dan gaat het wel. Wie weet wat er fout loopt.

Etienne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er niet ergens in het sjabloon wat de locatie is van de bestanden? Zoals: E:\website

Dat zou mijn enige oplossing zijn denk ik. Ik gebruik voor de rest geen sjablonen in Dreamweaver. Ik maak een eenvoudige stijl aan op een index.php pagina en waar de inhoud moet komen te staan zet ik een klein scriptje neer wat andere .php of .html pagina's kan openen.

Zo lijkt het net alsof je naar een andere pagina gaat, terwijl je maar 1 pagina moet aanpassen met zijn template/sjabloon.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.