Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Tot nu toe kon ik probleemloos updates doen voor Windows Vista,echter nu voor de eerste keer niet.

Ik krijg een belangrijke update aangeboden,ja zal wel,namelijk:Windows Vista Service Pack 2,misschien wel de belangrijkste update tot nu toe.

Hij download en stopt iedere keer aan 27 procent van deze update,altijd aan 27 procent,vreemd.

Als foutcode geeft hij code 80073712,kunnen jullie mij helpen aub,want dat het hier om een belangrijke update gaat is duidelijk.Voor alle begrip,ik heb een legale Windows Vista aangekocht bij aankoop van mijn Dellpc.

Bedankt bij voorbaat

rudy

doei

Daar miserie blijft duren,zal een werkcollega binnenkort Windows 7 installeren,normaal een stuk vlotter dan Vista,hoe kan het,een LEGALE versie kopen,en Service Pack 2 niet kunnen instaleren,tja,niet te verwonderen dat Bill Gates miljardair is,maar de manier waarop ....

Toch HARTELIJK dank voor de tips en jullie service,heel fijn dat ik bij jullie terecht kan hoor.

Groetjes

rudy

aangepast door helpless
Ondanks tips van Microsoft NIET op te lossen.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.