Ga naar inhoud

Problemen met Laptop afsluiten

Gast

Aanbevolen berichten

Goeiedag allemaal;

Ik heb nu bijna een maand mijn Laptop (ASUS) met Windows 7

Maar een halve maand gelede bleef mijn laptop steken bij een update bij het afsluiten.

Het heeft toen even geduurd toen ik hem juist geherstart kreeg.

Maar nu krijg ik hem niet meer normaal afgezet.

Hij blijft altijd steken op updates of op 'Configuratie voor Windows voorbereiden'

Dus ik moet hem altijd met de knop afduwen

Ik hoop dat er mensen zijn die mij info kunnen geven om het probleem te verhelpen.

Mvg,

Jente.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maar een halve maand gelede bleef mijn laptop steken bij een update bij het afsluiten.

Ik zou proberen om een systeemherstel te doen naar het punt net voor die bewuste upddates.

Heb je sindsdien veel programma's of drivers geinstalleerd? Die ben je dan wel kwijt en ga je opnieuw moeten doen. Je databestanden (dokumenten, foto's, video's e.d.) worden niet geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou proberen om een systeemherstel te doen naar het punt net voor die bewuste upddates.

Heb je sindsdien veel programma's of drivers geinstalleerd? Die ben je dan wel kwijt en ga je opnieuw moeten doen. Je databestanden (dokumenten, foto's, video's e.d.) worden niet geraakt.

Hoe doe ik dat juist systeemherstel kun je het misschien in stappen voor me uitleggen?

Dankje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat dit in de lijst staat als je op de start knop klikt en anders staat het zeker in het congifuratiescherm.

Gewoon systeemherstel aanklikken en de instructies volgen.

Kan ik een systeem herstel doen dat alles terug word gezet op 15/01/2010 ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er toen een herstelpunt werd aangemaakt is er geen probleem om die situatie naar die datum terug te zetten.

Normaal worden de datums met een herstelpunt in vetjes weergegeven op de kalender.

Sorry voor de last maar ik heb Systeemherstel gedaan maar het helpt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor.

Probeer de mislukte updates opnieuw te doen via het configuratiescherm - windows updates.

Als dit niet lukt, kan je met internet explorer (link werkt niet met firefox) naar microsoft updates gaan. Sta toe dat de activeX geinstalleerd word en volg verder gewoon de instructies. Enkel de essentiële updates aanvinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor.

Probeer de mislukte updates opnieuw te doen via het configuratiescherm - windows updates.

Als dit niet lukt, kan je met internet explorer (link werkt niet met firefox) naar microsoft updates gaan. Sta toe dat de activeX geinstalleerd word en volg verder gewoon de instructies. Enkel de essentiële updates aanvinken.

Er waren geen mislukte updates en

hij sluit nog steeds niet correct af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor.

Kun je me ng helpen want mijn laptop gaat steeds slomer en slomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.