Ga naar inhoud

4pin kabel geeft opstartprobleem

Aanbevolen berichten

met ATI HD 3450 en AMD Phenom x35450

Ik was een videobestand aan het converteren wat ik geregeld doe en om de tijd wat te benutten was ik op internet aan het surfen.

Toen plots geen beeld af klank meer:bawling:.

Heb achteraan de schakelaar eens afgezet en nogmaals opgestart en enkel de ledjes op mijn klavier 1 sec aan en direct terug uit en voor de rest doet hij niets.

Vervolgens heb ik de zijkant van de comp eens geopend en alle usb items uitgetrokken en een paar keer terug herstart om zo beter te horen of er iets zou werken of niet maar niets buiten een klein klikje en de ledjes op mijn klavier dia supersnel aan en uit gingen.

Nadien heb ik mijn videokaart eens gedemonteerd en terug geprobeerd op te starten maar weer hetzelfde resultaat.

Dan heb ik een fiche(c793) links boven op mijn moederbord uitgetrokken en vervolgens mijn comp terug proberen te starten en toen begonnen de ventilatoren, de harde schijf, mijn dvd-schrijver en enkele andere onderdelen plots terug allemaal te werken en te draaien!

Maar nu heb ik dus geen beeld en kan dus ook niet zien wat er eigenlijk op mijn scherm komt te staan.

Kan er mij iemand hiermee helpen want ik weet me hier totaal geen raad mee:stupid:. Ik weet niet wat het is of hoe het komt dat dit gebeurd is. Heb de computer nooit eerder open gehad.

Ik dank u alvast voor het begrip en hopelijk wordt ik hiermee uit de nood geholpen.

Vriendelijke groeten

Leslie V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die 4 pin kabel eruit trekt is het normaal dat je dan geen beeld krijgt.

Je trekt namelijk een groot deel van de stroomvoorziening van de processor eruit, en dat kan niet de bedoeling zijn.

Zie je enige "rare" plekken op je moederbord?

Lijkt wel alsof er iets mis is met je moederbord/voeding, het is alleen zeer moeilijk om de juiste aan te wijzen.

Tenzij je zichtbare schade vind op een van de twee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.