Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik regelmatig Advanced Systemcare, een van de onderdelen geeft hij aan dat hij ook voorkomt dat er spyware wordt geinstalleerd. Biedt dit programma voldoende bescherming (hij zoekt het zo snel) of is het raadzaam om toch ook regelmatig Ad-Aware en Spybot search & destroy te blijven gebruiken daarnaast ?

Aan de ene kant denk ik deze taken kun je uitvoeren met Advanced Systemcare, bij jullie bekend ? Aan de andere kant een scan van 20 seconden kun je toch nooit vergelijken met een scan van meer dan 60 minuten van Ad-Aware en 60 minuten Spybot ? Wat is jullie advies ?

Geplaatst:

Ikzelf heb het programma nog nooit gebruikt en ga het waarschijnlijk ook niet doen. Ik ben geen voorstander van zo'n alles-in-één programma. Of het moet mij kunnen bekoren natuurlijk.

Met Spybot search & destroy en Adaware heb ik wel ervaring. Deze programma's scannen wel goed, maar zijn niet altijd voldoende.

Als bijkomend kan je ook Malwarebytes gebruiken.

Echter, meerdere antispyware programma's gebruiken is ook niet altijd goed.

Gebruik dus één antivirus, één firewall, hoogstens twee antispyware programma's.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.